Propagace a CI kulturní akce – BcA. Karolína MEISTEROVÁ
BcA. Karolína MEISTEROVÁ
Diplomová práce
Propagace a CI kulturní akce
Promotion and CI of cultural events
Anotace:
Tato diplomová práce se zaobírá propagací divadelní společnosti Háta tak, aby co nejlépe vystihla podstatu kočovného divadla. Divadlo hraje především komedie a cestuje po městech České republiky, proto musí být vizuální styl poutavý a něčím zajímavý. V teoretické části práce je rozebrána obecně problematika propagace a corporate identity a historie divadelní společnosti Háta. V praktické části se zaobírám …víceAbstract:
This diploma thesis pursues propagation of theatre company Háta and its significance as nomadic theatre. Repertoir of the theatre consists mainly of comedies and the theatre company travels all over the Czech republic. Visual style of the theatre has to be attractive and interesting to get attention. In teoretical part of my thesis I analyzed issues of propagation and corporate identity in general …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 5. 2013
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. ak.malíř Karel Míšek, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MEISTEROVÁ, Karolína. Propagace a CI kulturní akce. Ústí nad Labem, 2013. diplomová práce (MgA.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta umění a designu
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta umění a designuUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta umění a designuMagisterský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Grafický design
Práce na příbuzné téma
-
Corporate identity design pro grafickou platformu Graphico
Jakub Kněžínek -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Corporate identity, design manual
Hana Škvařilová -
Corporate identity Uměleckého centra Univerzity Palackého v Olomouci
Lenka HOVĚZÁKOVÁ -
Brand & Corporate Identity pro značku High & Focused
Alfred Czital -
Corporate Identity Design
Petra Železná -
Corporate identity design Galerie města Třince
Jana Kaufmanová -
Corporate identity pro firmu Original
David Šauer