Marketingová strategie hotelu Theatrino – Bc. Jana Chlupová
Bc. Jana Chlupová
Diplomová práce
Marketingová strategie hotelu Theatrino
Marketing Strategy of hotel Theatrino
Anotace:
Předmětem diplomové práce je vytvoření návrhů na změny v marketingové strategii podniku po zhodnocení aktuálního stavu marketingové strategie 4hvězdičkového hotelu Theatrino nacházejícího se v blízkosti centra Prahy. Diplomová práce se skládá ze dvou částí – teoretické a praktické. Teoretická část vysvětluje pojmy z oblasti marketingu a marketingového strategického řízení prostřednictvím literární …víceAbstract:
The subject of the diploma thesis is creation a proposal for changes in company marketing strategy after evaluating the current state of marketing strategy four stars hotel Theatrino which is located in near the centre of Prague. Diploma thesis consists of two parts – theoretical and practical. Theoretical part explains concepts from the field of marketing and marketing strategic procedures by literary …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Stanislav Rojík, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix České spořitelny
Denis Jasiok -
Marketingový mix vybrané společnosti
Katka Dyszkiewiczová -
Marketingový mix Penzionu ve Věži
Kolesárová Kolesárová -
Marketingový mix hotelu Kempa
Kateřina Hamplová -
Marketingový mix společnosti Gift Helper
Šimon Němec -
Marketingový mix ve vybraném podniku
Karolína Černá -
Marketingový mix v prodejnách Levné knihy
Barbora Civínová -
Marketingový mix společnosti poskytující služby – Czech Virus Gym s.r.o.
Zuzana Parfusová
Název
Vložil
Vloženo
Práva