Marketingová strategie pro kavárnu – Tina Deutscherová
Tina Deutscherová
Bakalářská práce
Marketingová strategie pro kavárnu
Marketing strategy for the café
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá vytvořením marketingové strategie pro novou kavárnu, která nahradí již zavřený podnik s podobným konceptem v Českém Těšíně. V teoretické části jsou popsány základní potřebné informace k vypracování marketingové strategie a situačních analýz a následně v praktické části jsou použity a vyhodnoceny. V praktické části se také nachází charakteristika budouci kavárny. V této …víceAbstract:
This bachelor's thesis deals with the creation of a marketing strategy for a new cafe that will replace a closed business with a similar concept in Český Těšín. In the theoretical part, the basic information needed to develop a marketing strategy and situational analysis is described, and then in the practical part it is used and evaluated. The practical part also contains the characteristics of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Martin Přibyl, Ph.D. MBA
- Oponent: Lucie Pražáková, Ing.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie malého podniku
Tereza Bačová -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec -
Marketingová strategie firmy v oblasti služeb
Elena Buravtceva -
Audit marketingové strategie
Markéta Váňová -
Návrh marketingové strategie
Marcela Brustmanová -
Vytvoření komplexní marketingové strategie začínající firmy
Marek Fryček -
Marketingová strategie brněnského podzemí
Jana Zámoravcová -
Analýza marketingové strategie společnosti BTL Healthcare Technologies na trhu B2B
Lukáš Löffelmann