Ing. Jana Koubková

Bakalářská práce

Marketing podniků s vysokým inovačním potenciálem

Marketing of enterprises with a high innovative potential
Anotace:
Tato práce se zabývá marketingem firem zaměřených ve své činnosti na tvorbu inovací. Popisuje historický vývoj marketingu a současné trendy v tomto oboru. Podrobně se věnuje inovacím, a to především inovacím produktovým a problematice vývoje nových výrobků. Je zde rozebrána analýza zákazníka jako základní prvek při vytváření inovací.
Abstract:
This work deals with marketing of innovative enterprises.It describes a historical progress of marketing and actual trends in this branch. It focuses on innovations in detail, above all product innovations and questions of development of new products. The work also focuses on a consumer analysis as one of the most important information resources for innovative process.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 6. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 9. 2008
  • Vedoucí: Ing. Jiří Nožička, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Koubková, Jana. Marketing podniků s vysokým inovačním potenciálem. Pardubice, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologická