Tvorba vlastního řešení autonomního řízení pro 2D aplikaci v UnityEnginu – Zdeněk LACH
Zdeněk LACH
Bakalářská práce
Tvorba vlastního řešení autonomního řízení pro 2D aplikaci v UnityEnginu
A custom autonomous management solution for 2D application created in Unity engine
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na porovnání různých přístupů autonomního řízení ve 2D hře, v herním enginu Unity. Popisuje různé druhy autonomního řízení, navrhuje vlastní řešení a implementuje je do 2D hry. V závěrečné části jsou porovnány výsledky na základě průzkumu mezi uživateli. V bakalářské práci je věnována pozornost také zhodnocení implementace z pohledu programátora.Abstract:
This bachelor's thesis focuses on a comparison of several autonomous systems in a 2D game in Unity Engine. It describes various types of autonomous systems, designing a custom solution and implementation into a 2D game. In summary, it compares said autonomous solutions based on a survey. The work also includes an evaluation from a programmer's perspective.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 7. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 8. 2022
- Vedoucí: Mgr. Petr Raunigr
Citační záznam
Jak správně citovat práci
LACH, Zdeněk. Tvorba vlastního řešení autonomního řízení pro 2D aplikaci v UnityEnginu. Ostrava, 2022. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Přírodovědecká fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Přírodovědecká fakultaBakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Softwarové systémy
Práce na příbuzné téma
-
Využití umělé inteligence pro autonomní řízení vozidel
Ondřej TUPÝ -
Digitalizace života a umělá inteligence – pokrok nebo apokalypsa?
Kryštof Rožek -
Odpovědnost umělé inteligence
Pavel Čech -
Odpovědnost umělé inteligence
Tomáš Horáček -
Vývoj komunikačních schopností umělé inteligence
Miroslava Metelcová -
Vliv počítačových her z žánru "hra na hrdiny" na získávání jazykových kompetencí v angličtině
Dominik TESAŘ