Centra pro výchovu a výcvik canisterapeutických psů v ČR a jejich klienti – Kateřina KOLÁŘOVÁ
Kateřina KOLÁŘOVÁ
Bakalářská práce
Centra pro výchovu a výcvik canisterapeutických psů v ČR a jejich klienti
Centres for education and training of canistherapeutic dogs in the Czech Republic and their clients
Anotace:
Hlavním cílem bakalářské práce je analýza činností canisterapeutických zařízení a přínos canisterapie u dětí se středně těžkým mentálním postižením a postižením kombinovaným. Ke sběru dat byly použity metody pozorování a dotazníkové šetření. Výzkumná část se zabývá analýzou a komparací získaných dat, která jsou nadále rozdělena do dvou částí. V první části jsou analyzována data canisterapeutických …víceAbstract:
The aim of the bachelor work is analysis of works in canistheraupetic institutions and contribution to children with medium mental and combined disability. Methods of observations and questionnaires have been applied in the course of collecting data. The research has been based on analysis and comparison of achieved data which are still divided into two parts. In the first part analyzed data of canistherapeutic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Kateřina Janků, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOLÁŘOVÁ, Kateřina. Centra pro výchovu a výcvik canisterapeutických psů v ČR a jejich klienti. Ostrava, 2019. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Efektivita canisterapie u osob se zdravotním postižením
Šárka Smutná -
Vliv canisterapie na žáky s mentálním postižením z pohledu pedagogických pracovníků a osobní asistentky.
Kristýna ELIÁŠOVÁ -
Canisterapie u žáků s mentálním postižením na základní škole
Petra Penková -
Vliv canisterapie na psychosociální vývoj dětí s mentálním postižením
Kateřina UHERČÍKOVÁ -
Vliv canisterapie a hiporehabilitace na celkový rozvoj žáků se zdravotním postižením
Michaela Schmidtová -
Využití canisterapie v následné fyzioterapii u žáků základní školy speciální
Veronika Chudáčková -
Canisterapie u osoby s kombinovaným postižením
Adéla SEDLÁČKOVÁ -
Těžká a hluboká mentální retardace
Eliška Kazdová