Průmyslová škola v Kladně (1882-1937) – Bc. Michaela Škubalová
Bc. Michaela Škubalová
Bakalářská práce
Průmyslová škola v Kladně (1882-1937)
Technical school in Kladno (1882-1937)
Anotace:
Tato bakalářská práce analyzuje historii a vývoj Průmyslové školy v Kladně v letech 1882-1937. Na základě rozboru pramenů a komparacemi z poznatků z odborné literatury je charakterizován vznik a vývoj Průmyslové školy. První část práce se věnuje historii Kladna a vývoji průmyslového školství od počátku až do 30. let 20. století. Druhá část práce se zaměřuje na vznik a vývoj Průmyslové školy v Kladně …víceAbstract:
This thesis analyses history and development of Technical school in Kladno from 1882 to 1937. Characterisation of foundation and development of Technical school is based on analysis of sources and on comparison of findings from literature. First part of the work researches history of Kladno and development of engineering education in Kladno from its beginnings to 1930s. Second part of the work focuses …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2012
- Vedoucí: PhDr. Miloslava Melanová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Škubalová, Michaela. Průmyslová škola v Kladně (1882-1937). Liberec, 2012. bakalářská práce (Bc.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / český jazyk - historie (bak.)
Práce na příbuzné téma
-
Žáci střední zdravotnické školy a distanční výuka
Petra Pavlíková -
Jaký pohled na inkluzi mají žáci
Monika Prokešová -
Hudebně nadaní žáci a jejich jazyková a komunikační schopnost
Renata Horáková -
Žáci prvního stupně ZŠ a jejich vztah k autoritám v prostředí rodiny a školy
Kateřina Hatalová -
Žáci se specifickými poruchami učení z perspektivy učitele
Ráchel Kurzyszová -
Žáci se specifickými poruchami učení na vybrané střední škole
Anna Hriadelová -
Žáci s lehkým mentálním postižením a jejich cesta na otevřený trh práce
Veronika Koncerová