Marketingová strategie společnosti Ascendum Stavební stroje Czech s.r.o. – Tomáš HOMOLA
Tomáš HOMOLA
Bakalářská práce
Marketingová strategie společnosti Ascendum Stavební stroje Czech s.r.o.
Marketing strategy of Ascendum Stavební stroje Czech s.r.o.
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je využití marketingové strategie v oblasti marketingového mixu vybrané společnosti a následné stanovení návrhů odlišení se od konkurence. Teoretická část se zaměřuje na prostředí, které podnik ovlivňuje. Dále se věnuje cílenému marketingu a představuje za pomoci odborného textu koncepci marketingového mixu 4P. Praktická část skládající se ze dvou kapitol nejdříve popisuje …víceAbstract:
The aim of this bachelor work is utilization of marketing strategy in the sphere of marketing mix of chosen society and following setting of suggestion how to distinguish from competition. The theoretical part is aim edit setting influencing the company and aim in marketing. This part also presents conception of marketing mix 4P by means of professional text. The practical part consists of two chapters …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 3. 2015
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Michaela Jánská, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HOMOLA, Tomáš. \textit{Marketingová strategie společnosti Ascendum Stavební stroje Czech s.r.o.}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/dn9ak3/.
Jak správně citovat práci
HOMOLA, Tomáš. Marketingová strategie společnosti Ascendum Stavební stroje Czech s.r.o.. Ústí nad Labem, 2015. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Trendové nástroje řízení marketingového mixu startupového projektu
Veronika Medková -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Adéla Halouzková -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Kateřina Pavlicová -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané prodejny
Nela Jurygáčková -
Nástroje marketingového komunikačního mixu Zámečku Petrovice
Nikol Kajsturová -
Návrh marketingového mixu vybraného podniku
Martina Magyaricsová -
Návrh marketingového mixu pro konkrétní podnik v oblasti pohostinství
Kateřina Dostálová -
Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku
Denisa Burdová