Změna kultury a komunikace v módním průmyslu od začátku pandemie Covid-19 po dobu současnou – Mgr. BcA. Danielle Kindmann
Mgr. BcA. Danielle Kindmann
Diplomová práce
Změna kultury a komunikace v módním průmyslu od začátku pandemie Covid-19 po dobu současnou
Changing culture and communication in the fashion industry from the beginning of the Covid-19 pandemic to the present
Anotace:
Práce se zabývá změnou kultury a komunikace v módním průmyslu od začátku pandemie Covid-19 až po dobu současnou. Hlavním tématem, kterým se zaobírá, je tedy změna v komunikaci módních značek. K této souvislosti patří lockdown, přechod do online prostředí, a zavření kamenných obchodů. Hlavním cílem tedy je dokázat, že se komunikace v módním odvětví během pandemie změnila. Sekundárním teoretickým cílem …víceAbstract:
The paper examines the change in culture and communication in the fashion industry from the beginning of the Covid-19 pandemic to the present. The main topic it deals with is therefore the change in the communication of fashion brands. This includes the lockdown, the move to the online environment, and the closure of brick-and-mortar stores. The primary aim is therefore to show that communication in …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2023
- Vedoucí: prof. PhDr. Hana Pravdová, PhD.
- Oponent: Ladislav Pátík, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Magisterský studijní program:
Kreativní marketing a komunikace
Práce na příbuzné téma
-
The Impact of CSR Practices on the Czech Buying Decision Process within the Luxury Fashion Industry
Kristýna Miturová -
English Slang and its Influence in Czech e-communication: Fashion Industry
Anna Steiningerová -
The role of Brick-and-mortar store in an omnichannel shopping experience of Generation Z within the fashion industry
Kuspakova Kuspakova -
Choosing offshore location in the fashion industry
Yelyzaveta Chernyayeva -
The CSR in the fashion industry
Maria Menshchikova -
Importance of sustainability within the fashion industry in the purchase decision making process of Gen Z.
Gyuzal Kuspakova -
English Slang and its Influence in Czech e-communication: Fashion Industry
Anna Steiningerová -
Marketing 4.0 Comparison of Online Marketing and Communication Trends in Sustainable Fashion in the Czech Republic and in the United Kingdom
Alžběta Jílková
Název
Vložil
Vloženo
Práva