Role regionálního produktu v regionálním rozvoji – Lucie Fišarová
Lucie Fišarová
Bakalářská práce
Role regionálního produktu v regionálním rozvoji
Role of Regional Product in Regional Development
Anotace:
Každý z našich regionů má svým způsobem jedinečný charakter. Každý z regionů má jedinečné přírodní a kulturní bohatství. Cílem bakalářské práce je prozkoumat situaci regionálních produktů a navrhnout opatření na jejich podporu. První část obsahuje teoretická východiska a jsou zde definovány hlavně pojmy, spojené s tématem regionálního produktu a ochranných známek. Také bylo cílem zjistit potencionální …víceAbstract:
Each of our regions has a unique character in its own way. Each of the regions has a unique natural and cultural wealth. The aim of the bachelor thesis is to examine the situation of regional products and propose measures to support them. The first part contains theoretical background and mainly defines terms related to the topic of regional product and trademarks. It was also aimed at identifying …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Bc. Ing. Pavla Varvažovská, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Veřejná správa a regionální rozvoj - k.s. Jičín
Práce na příbuzné téma
-
Malaria outbreaks and regional development
Michaela Kecskésová -
Regional Development Policies of Commonwealth Countries in Africa
George Amponsah Bedjour -
Regional Disparities and Economic Development in Ukraine
Khrystyna Huk -
The importance of Small and Medium Business Enterprises to regional development
Jan Vykysalý -
The impact of cross-border e-commerce on China: GDP, exports, and regional development
Xiaoru Zheng -
Analýza fungování a rozvoj regionální značky Vysočina regionální produkt
Martin Brodský -
Vnímání regionální značky PODKRKONOŠÍ - regionální produkt®
Petra Pavlínková -
Regionální produkt jako potenciál regionálního rozvoje (případová studie)
Miroslav Chlumský
Název
Vložil
Vloženo
Práva