Historie učitelských ústavů a současná pedeutologie – Zdeňka ČERNOCHOVÁ, DiS.
Zdeňka ČERNOCHOVÁ, DiS.
Bakalářská práce
Historie učitelských ústavů a současná pedeutologie
History of teachers colleges and present pedeutologie
Anotace:
Práce se zabývá vývojem učitelských ústavů jako institucemi připravujících budoucí učitele, a současnou pedeutologií. Záměrem je čtenáře seznámit s historickými změnami, týkajících se především požadovaného vzdělání učitelů různých stupňů škol. Rovněž má přiblížit současnou situaci a možnosti vzdělávání učitelů. Z pohledu pedeutologie práce stručně informuje o osobnosti učitele, definuje základní pojmy …víceAbstract:
The work describes the development of teaching institutions, as institutions preparing future teachers and current pedeutology. The aim is to familiarize the reader with the historical changes, especially regarding required education of teachers of different school levels. It also shows the current situation and possibilities for teacher education. In the meaning of pedeutology, the work briefly informs …víceKlíčová slova
Teaching institute pedeutology teacher primary school secondary school teacher´s education university education teacher?s job description prestige of the teaching profession teacher?s career preparation of beginning teachers.Učitelský ústav pedeutologie učitel primární škola sekundární škola vzdělávání učitelů vysokoškolské vzdělání náplň práce učitele prestiž učitelské profese profesní dráha učitele připravenost začínajících učitelů.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2012
Zveřejnit od: 30. 11. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ČERNOCHOVÁ, Zdeňka. Historie učitelských ústavů a současná pedeutologie. Brno, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.11.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 11. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
The use of online technologies for the development of digital competencies in the teaching of the English language in the 9th grade at primary schools of Prague 5
Eva KADLECOVÁ -
Připravenost začínajících učitelů mateřských škol na profesi
Alena Slováková -
Prestiž učitelského povolání na Základní škole ve Vranově nad Dyjí očima učitelů, žáků a rodičů
Petra Zuhlová -
Prestiž učitelské profese očima jejich představitelů
Tereza Pavlíčková -
Prestiž profese učitele v mateřské škole očima učitelů mateřské školy
Kristýna Rigová -
Profese učitele 1. stupně ZŠ z pohledu učitelů a veřejnosti
Kateřina Kynická -
Spokojenost učitelek a učitelů s výběrem učitelské profese
Karolína Volštátová -
Profesní dráha výchovného poradce na základní škole
Monika Menšíková