Co motivovalo studenty 4. ročníků středních odborných škol ke zvolení jejich studijního oboru, faktory ovlivňující jejich volbu, jak studium naplňuje jejich očekávání, jak sami hodnotí přípravu, které se jim ve škole dostává, jejich identifikace s oborem, zhodnocení studia a osvojení přenositelných kompetencí, jaké jsou jejich plány po absolvování školy, jaká je jejich představa o budoucím uplatnění na trhu práce, zjištění představ studentů a způsobech hledání pracovního uplatnění, případné řešení nezaměstnanosti. – Lukáš KONUPKA
Lukáš KONUPKA
Bakalářská práce
Co motivovalo studenty 4. ročníků středních odborných škol ke zvolení jejich studijního oboru, faktory ovlivňující jejich volbu, jak studium naplňuje jejich očekávání, jak sami hodnotí přípravu, které se jim ve škole dostává, jejich identifikace s oborem, zhodnocení studia a osvojení přenositelných kompetencí, jaké jsou jejich plány po absolvování školy, jaká je jejich představa o budoucím uplatnění na trhu práce, zjištění představ studentů a způsobech hledání pracovního uplatnění, případné řešení nezaměstnanosti.
Entrance Of The Graduates To The Working Market
Anotace:
Tato práce pojednává o problematice trhu práce, zaměstnatelnosti, významu práce pro člověka a nezaměstnanosti. V práci je zmíněn výčet intelektových a vjemových schopností, speciálních schopností a emočních vlastností člověka, které zakládají předpoklad pro výkon práce. V neposlední řadě je zastoupena i problematika motivace, zdrojů motivace, motivů spokojenosti a koncepcí motivace. Výzkum se snaží …víceAbstract:
This Essay "talks" about problems in the working market, employment, unemployment and the importance of work for individuals. Also the essay mentions intellectual, perception, special abilities and emotional characteris-tics of human beings which are based on assumptions for a working environment. Last but not least it covers motivation problems, sources of motivation, motives of satisfac-tion and …víceObhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2009
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
Jak správně citovat práci
KONUPKA, Lukáš. Co motivovalo studenty 4. ročníků středních odborných škol ke zvolení jejich studijního oboru, faktory ovlivňující jejich volbu, jak studium naplňuje jejich očekávání, jak sami hodnotí přípravu, které se jim ve škole dostává, jejich identifikace s oborem, zhodnocení studia a osvojení přenositelných kompetencí, jaké jsou jejich plány po absolvování školy, jaká je jejich představa o budoucím uplatnění na trhu práce, zjištění představ studentů a způsobech hledání pracovního uplatnění, případné řešení nezaměstnanosti.. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 15. 05. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 15. 5. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Nezaměstnanost absolventů vysokých škol a vzdělávací politika
Anna Baklíková -
"Podmořské dobrodružství" Význam práce z keramické hlíny pro rozvoj osobnosti dítěte na 1. stupni Základní školy
Karolína ZIMČÁKOVÁ -
Psychologie osobnosti ve službách
Andriana Fizeshi -
Světové osobnosti sociální práce a jejich význam pro současnost
Daniela ŠKORPÍKOVÁ -
Význam diagnózy hraniční porucha osobnosti pro její nositele
David RICHTER -
Významné osobnosti Česka pro posilování významu a kvality turismu.
Olga Kratochvílová -
Hra a její význam při rozvoji osobnosti dítěte v předškolním věku
Kateřina SLABÁ -
Barnumův efekt v kontextu stylů osobnosti
Martin PRAŽAN