Zuzana Navrátilová

Bakalářská práce

Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků Choceňské mlékárny s.r.o.

The Choceňská mlékárna customer satisfaction survey
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou spokojenosti zákazníka s produkty a službami společnosti Choceňská mlékárna s.r.o. Spokojenost zákazníků je zjišťována prostřednictvím marketingového výzkumu, prováděného pomocí dotazníkového šetření. Výsledkem práce je návrh změn, které by po realizaci měly přispět ke zvýšení spokojenosti zákazníků Choceňské mlékárny s.r.o.
Abstract:
This bachelor?s thesis deals with the evaluation of customer satisfaction with products and services of Choceňská mlékárna s.r.o. The customer satisfaction is measured using a questionnaire survey. The result of this work is to propose changes which should improve customer satisfaction in Choceňská mlékárna s.r.o.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2012
  • Vedoucí: doc. Ing. Josef Vaculík, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Navrátilová, Zuzana. Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků Choceňské mlékárny s.r.o.. Pardubice, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní

Univerzita Pardubice

Fakulta ekonomicko-správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a provoz podniku