Využití sociálních sítí v oblasti vysokých škol – Petr Palička
Petr Palička
Bakalářská práce
Využití sociálních sítí v oblasti vysokých škol
Use of social networks in the field of universities
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analyzovat současný stav využití sociálních sítí vybraných vysokých škol a na základě získaných poznatků navrhnout obecnou strategii působení vysokých škol na sociálních sítí. Teoretická část se zabývá základními pojmy z marketingu, popsání jednotlivých sociálních sítí a způsobů měření efektivity. Vlastní práce je rozdělena na dvě části. První část se zaobírá seznámením s …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to analyse the current state of social networking of selected universities and to propose a general strategy for universities social networking based on the findings. The theoretical part deals with the basic concepts of marketing, describing the different social networks and ways of measuring effectiveness. The actual work is divided into two parts. The first part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 3. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 5. 2023
- Vedoucí: RNDr. Alexander Galba
- Oponent: Vladimír Očenášek, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Informatika
Práce na příbuzné téma
-
Opera Houses Online: Marketing Sophisticated Art in the Age of Big Data and Social Media
Elena Khokhlova -
Social media and content marketing as a part of an effective online marketing strategy
Michal Augustini -
Online marketing communication and Consumer behavior at Dhathri Ayurveda Pvt. Ltd.
Visakh Raj -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
Trupeshkumar kanubhai Patel -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Ondřej Hanulík -
Online marketing na sociálních sítích vybraných společností
Lucie Vejsadová -
Online marketing na sociálních sítích vybrané firmy
Tereza Spremová
Název
Vložil
Vloženo
Práva