Marketingová komunikace podniku vstupujícího na trh – Kristýna Hejduková
Kristýna Hejduková
Bakalářská práce
Marketingová komunikace podniku vstupujícího na trh
Makreting communication of the company entering the market
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací podniku vstupujícího na trh. V teoretické části je práce zaměřena na teoretická východiska marketingového mixu a marketingové komunikace. Praktická část se poté zabývá podrobněji konkrétním podnikem. Po představení podniku Only for dogs jsou v praktické části rozebrány jednotlivé prvky marketingové mixu. Podrobně je zde rozebrán sortiment podniku …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with marketing communication of the company entering the market. The theorecical part of the thesis is focused on the theoretical basis of marketing mix and marketing communication. Than the practical part deals in more detail with a particular company After the introduction of the company Only for dogs in the practical part are analyzed individual elements of the marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 12. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Ing. Jaroslava Dědková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Hejduková, Kristýna. Marketingová komunikace podniku vstupujícího na trh. Liberec, 2019. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku
Pavel Vošalík -
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku
Denisa Burdová -
Analýza marketingového mixu vybrané společnosti
Peter Morvay -
Analýza marketingového mixu multimediální skupiny Active Radio a.s.
Koubová Koubová -
Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku
Kateryna Seliukova -
Analýza marketingového mixu ve vybraném subjektu
Michaela Vejrašková -
Analýza marketingového mixu vybrané firmy/značky
Nikol Bartošová
Název
Vložil
Vloženo
Práva