Marketingový mix vybraného podniku – Pavla VAISHAROVÁ
Pavla VAISHAROVÁ
Bakalářská práce
Marketingový mix vybraného podniku
The marketing mix of the chosen enterprise
Anotace:
Cílem mé bakalářské práce "Marketingový mix vybraného podniku" je analýza marketingového mixu vybraného podniku a formulace návrhů na změnu. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části popisuji jednotlivé nástroje marketingového mixu, tedy produkt, cenu, distribuci a propagaci. V praktické části aplikuji poznatky na vybraný podnik. Práce je zakončena zhodnocením marketingového …víceAbstract:
The objective of my dissertation "Marketing mix of chosen enterprise" is the analysis of marketing mix of chosen enterprise and the definition of change proposals.The dissertation is composed of the theoretical and practical part. In the theoretical part I describe individual instruments of marketing mix, which means product, price, promotion and place. In the practical part I apply knowledge on chosen …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2009
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2009
- Vedoucí: Ing. Ivan Palla, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VAISHAROVÁ, Pavla. Marketingový mix vybraného podniku. Ústí nad Labem, 2009. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 17. 04. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix a inovace v pizzerii Vosíme
Petr Navrátil -
Marketingový mix a společnost OKSystem a.s.
Alena Frýdlová -
Marketingový mix vybrané společnosti
Kateřina Pavlicová -
Marketingový mix společnosti Kluge & Co
Svobodová Svobodová -
Marketingový mix vybrané společnosti
Darina Hojstričová -
Nové formy distribuce produktů
Miroslav L'udma -
Marketingový mix na trhu kosmetických produktů
Zuzana Dvořáková -
Marketingový mix společnosti AA+Stavebniny KONSYS s.r.o.
Nikola Foldynová