Pavla VAISHAROVÁ

Bakalářská práce

Marketingový mix vybraného podniku

The marketing mix of the chosen enterprise
Anotace:
Cílem mé bakalářské práce "Marketingový mix vybraného podniku" je analýza marketingového mixu vybraného podniku a formulace návrhů na změnu. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části popisuji jednotlivé nástroje marketingového mixu, tedy produkt, cenu, distribuci a propagaci. V praktické části aplikuji poznatky na vybraný podnik. Práce je zakončena zhodnocením marketingového …více
Abstract:
The objective of my dissertation "Marketing mix of chosen enterprise" is the analysis of marketing mix of chosen enterprise and the definition of change proposals.The dissertation is composed of the theoretical and practical part. In the theoretical part I describe individual instruments of marketing mix, which means product, price, promotion and place. In the practical part I apply knowledge on chosen …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 5. 2009
  • Vedoucí: Ing. Ivan Palla, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

VAISHAROVÁ, Pavla. Marketingový mix vybraného podniku. Ústí nad Labem, 2009. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 17. 04. 2009

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta sociálně ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management