Nákup a spotřeba zeleniny ve východočeských domácnostech – Bc. Ján Virág
Bc. Ján Virág
Diplomová práce
Nákup a spotřeba zeleniny ve východočeských domácnostech
The purchase and consumption of vegetable in the East Bohemian households
Anotace:
Předložená diplomová práce se ve své teoretické části zabývá zpracováním dostupných informací o chování spotřebitele na B2C trhu. Práce se soustředí převážně na chování při nákupu a věnuje se faktorům, které významně ovlivňují spotřební chování jedince. Praktická část se věnuje zpracování a vyhodnocení primárního kvantitativního výzkumu zaměřeného na nákup a spotřebu zeleniny v domácnostech ve východočeském …víceAbstract:
The present thesis in its theoretical part deals with the processing of the available information about consumer behavior on the B2C market. The work is concentrated mainly on purchasing behavior and focuses on the factors that significantly influence consumer behavior. The practical part is dedicated to the processing and evaluation of the primary quantitative research, which is focused on the purchase …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2016
- Vedoucí: prof. Ing. Hana Lošťáková, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Virág, Ján. Nákup a spotřeba zeleniny ve východočeských domácnostech. Pardubice, 2016. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologickáUniverzita Pardubice
Fakulta chemicko-technologickáMagisterský studijní program / obor:
Chemické a procesní inženýrství / Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků
Práce na příbuzné téma
-
Analýza vlivu CSR na firemní reputaci a spotřební chování zákazníků
David Křížek -
Analýza spotřebního chování zákazníků kaváren
Marie BENDOVÁ -
Analýza preferencí zákazníka na trhu pojistných produktů
Lenka NOVÁKOVÁ -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Jiří Tlapák -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Svatopluk Hybš -
Analýza loajality zákazníků ke značce
Štěpánka ULČOVÁ -
Analýza chování zákazníků na trhu bezkontaktních plateb
Aleš Amler -
Faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitelů
Veronika Blaniková