Historický kontext vzdělávání na vybrané odborné škole a tradice oboru pro popularizaci a posílení zájmu žáků o studijní obor – Jiřina Habrová
Jiřina Habrová
Bakalářská práce
Historický kontext vzdělávání na vybrané odborné škole a tradice oboru pro popularizaci a posílení zájmu žáků o studijní obor
The historical context of education at the selected vocational school and the tradition of the field for the popularization and strengthening of students' interest in the field of study
Anotace:
Abstrakt Tato bakalářská práce se zaměřuje na zkoumání historického významu vzdělávání a tradic Středního oborného učiliště zemědělské a služeb Dačice (SOUZaS Dačice), a to s cílem podpořit popularitu a zájem o nabízené studijní obory. Primárním cílem práce bylo zjistit, jak historický kontext a tradice školy ovlivňují rozhodování studentů o volbě jejich budoucího povolání. Práce je rozdělena do dvou …víceAbstract:
Abstract This bachelor's thesis focuses on exploring the historical significance of education and traditions at the Secondary Vocational School of Agriculture and Services Dačice (SOUZaS Dačice), aiming to enhance the popularity and interest in the offered fields of study. The primary objective was to determine how the historical context and traditions of the school influence students' decision-making …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 3. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2024
- Vedoucí: doc. PhDr. Radmila Dytrtová, CSc.
- Oponent: Jiří Votava, Mgr.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HABROVÁ, Jiřina. \textit{Historický kontext vzdělávání na vybrané odborné škole a tradice oboru pro popularizaci a posílení zájmu žáků o studijní obor}. Online. Bakalářská práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Institut vzdělávání a poradenství. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/dq1qj5/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Institut vzdělávání a poradenstvíČeská zemědělská univerzita v Praze
Institut vzdělávání a poradenstvíBakalářský studijní program:
Učitelství praktického vyučování
Práce na příbuzné téma
-
Motivation of Romany pupils for learning English during contact and distant lessons
Ondřej Zapletal -
Motivation of urban and country lower-secondary school pupils to learn the English language
Veronika Tobolová -
Transfer of professional development to classroom teaching. An analysis of professional development courses at the University College of Teacher Education in Vienna, Austria.
Martin Klein -
Mario Castelnuovo – Tedesco: Variace napříč staletími – analýza díla a jeho hudebně – historický kontext "Variace napříč staletími" – analýza díla a jeho hudebně – historický kontext
Artem Pozdniakov -
Cimbasso - historický kontext vývoje, konstrukce a využití
Pavel Hlubuček -
Role fenoménu kávy a jeho historický kontext v kinematografii
Klára Kníchalová -
Anglický královský protokol: jeho vývoj a historický kontext
Denisa Rottenbornová -
Hoboje ve sbírkách Moravského zemského muzea: katalog a historický kontext.
Dorota Matyášková
Název
Vložil
Vloženo
Práva