Vojtěch WALUŚ

Bakalářská práce

Důvěryhodnost komunikačních kanálů helpdeskových systémů

Trustworthiness of communication channels of helpdesk systems
Anotace:
Hlavním cílem práce je nalézt a rozpoznat riziková místa helpdeskových systémů, které využívají různé komunikační kanály, s ohledem na možnou kompromitaci těchto kanálů a následným vyhledáním metod, jak tyto kanály zabezpečit a zvýšit tak jejich důvěryhodnost, a dále pak vytvořit model helpdeskového systému respektující nejnovější poznatky v oblasti kyberbezpečnosti. Druhotnými cíli je analyzovat obecnou …více
Abstract:
The main goal of the work is to find and recognize the risk areas of helpdesk systems that utilize various communication channels, with consideration for potential compromise of these channels, and subsequently finding methods to secure these channels and increase their credibility. Furthermore, to create a model of a helpdesk system that respects the latest findings in the field of cybersecurity. …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Pavel Smolka, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

WALUŚ, Vojtěch. Důvěryhodnost komunikačních kanálů helpdeskových systémů. Ostrava, 2024. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Přírodovědecká fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Přírodovědecká fakulta

OSTRAVSKÁ UNIVERZITA

Přírodovědecká fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.