Bc. Veronika Zahálková

Diplomová práce

Evaluating learners' progress - self-evaluation

Self-evaluation in learning English
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá sebehodnocením žáků v hodinách angličtiny v rámci základní školy v České Republice. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí a to teoretické a praktické. Teoretická část nejprve definuje základní pojmy a diskutuje problematiku sebehodnocení v rámci kontextu základní školy v České Republice. Shrnuje současné pohledy na problematiku sebehodnocení a jeho funkce. Práce se …více
Abstract:
This diploma thesis deals with self-evaluation in English lessons at the elementary school. The thesis is structured into two parts: theoretical and practical. The theoretical part focuses on the definition of basic terms, discussing issues of self-evaluation in a broader context of the elementary education in the Czech Republic. Subsequently, current tendencies and perspectives, issues and functions …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 7. 2018
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PaedDr. Monika Černá, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Zahálková, Veronika. Evaluating learners' progress - self-evaluation. Pardubice, 2018. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofická

Univerzita Pardubice

Fakulta filozofická

Magisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka