Evaluating learners' progress - self-evaluation – Bc. Veronika Zahálková
Bc. Veronika Zahálková
Diplomová práce
Evaluating learners' progress - self-evaluation
Self-evaluation in learning English
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá sebehodnocením žáků v hodinách angličtiny v rámci základní školy v České Republice. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí a to teoretické a praktické. Teoretická část nejprve definuje základní pojmy a diskutuje problematiku sebehodnocení v rámci kontextu základní školy v České Republice. Shrnuje současné pohledy na problematiku sebehodnocení a jeho funkce. Práce se …víceAbstract:
This diploma thesis deals with self-evaluation in English lessons at the elementary school. The thesis is structured into two parts: theoretical and practical. The theoretical part focuses on the definition of basic terms, discussing issues of self-evaluation in a broader context of the elementary education in the Czech Republic. Subsequently, current tendencies and perspectives, issues and functions …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 7. 2018
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PaedDr. Monika Černá, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Zahálková, Veronika. Evaluating learners' progress - self-evaluation. Pardubice, 2018. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniverzita Pardubice
Fakulta filozofickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka
Práce na příbuzné téma
-
Designing Language Learning and Teaching for Collaborative Immersive Virtual Reality
Natálie Káčová -
The Features of English as a Second Language and English as a Foreign language in English Language Teaching in the Czech Republic
Adéla Othová -
Teaching English as a Second Language to Young Learners with Dyslexia
Eva Stavjaníková -
Teaching English as a second language at a Montessori school
Marie Šimková -
Evaluating learners' progress - self-evaluation
Veronika Zahálková