Povědomí učitelů mateřských škol o rozdílu mezi ADHD a poruchami chování – Kateřina FORGAČ
Kateřina FORGAČ
Bakalářská práce
Povědomí učitelů mateřských škol o rozdílu mezi ADHD a poruchami chování
Kindergarten teacher's awareness of the difference between ADHD and conduct disorders
Anotace:
Tato kvalifikační práce se věnuje problematice povědomí učitelů v mateřských školách o rozdílech v projevech, péči, výchově a vzdělávání dětí předškolního věku, kdy tyto děti trpí diagnostikovanými poruchami pozornosti nebo chování. Porucha pozornosti je u dětí v dnešní době vnímána jako velmi rozšířená ve všech školách, včetně dětí v předškolních zařízeních. ADHD a poruchy chování bývají zaměňované …víceAbstract:
This qualification thesis is devoted to the issue of the awareness of teachers in kindergartens about the differences in expressions, care, upbringing and education of children of preschool age, when these children suffer from diagnosed attention or behavior disorders. Attention deficit disorder is seen as very widespread among children these days in all schools, including children in preschools. ADHD …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 10. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Michal Vostrý, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
FORGAČ, Kateřina. \textit{Povědomí učitelů mateřských škol o rozdílu mezi ADHD a poruchami chování}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/dr0h0q/.
Jak správně citovat práci
FORGAČ, Kateřina. Povědomí učitelů mateřských škol o rozdílu mezi ADHD a poruchami chování. Ústí nad Labem, 2024. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Učitelství pro mateřské školy / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Problémové vztahy mezi učiteli a rodiči žáků prvního stupně základní školy očima učitelů
Žďárská Žďárská -
Efektivta spolupráce a specifika komunikace mezi učitelem a asistentem pedagoga na prvním stupni ZŠ
Simona Buriánková -
Možnosti spolupráce mezi učitelkami mateřské školy a učitelkami prvního stupně základní školy
Barbora JOHANÍKOVÁ -
Problematika spolupráce mezi učitelem a žákem ve výuce na 1. stupni základní školy
Markéta UHROVÁ -
Zkušenosti v oblasti spolupráce mezi učitelem a rodičem v českých a polských mateřských školách
Nelly KIEDROŇOVÁ -
Komunikace mezi učitelem a žáky jako podpora vzdělávání, učení a spolupráce
Nikola ŠUGÁRKOVÁ -
Hodnocení spolupráce mezi asistentem pedagoga a učitelem na základní škole
Aneta PETRŽILKOVÁ -
Souvislost mezi způsobem výchovy v rodině, vzděláním rodičů, školní úspěšností dítěte a postojem rodiny vůči škole a učitelům z pohledu dětí a jejich rodičů
Katrin Kadlecová