Identifikace cílové skupiny a návrh komunikace společnosti Národní Pokladnice – Bc. Petra Horáčková
Bc. Petra Horáčková
Diplomová práce
Identifikace cílové skupiny a návrh komunikace společnosti Národní Pokladnice
Identification of Target Group and Communication Proposal of the Company Národní Pokladnice
Anotace:
Teoretická část diplomové práce se zabývá identifikací cílové skupiny firmy Národní Pokladnice, jež na českém trhu podniká prostřednictvím přímého marketingu v numismatice. Seznamuje čtenáře nejprve s firmou, její strukturou a vymezuje její mikro prostředí. Poté plynule přechází k identifikaci cílové skupiny, která je nejprve popsána z historického hlediska. Na toto hledisko navazuje kvantitativní …víceAbstract:
The theoretical part of the diploma thesis deals with the identification of the target group of the company Narodni Pokladnice, which operates on the Czech market through direct marketing in numismatics. At first it acquaints the reader with the company, its structure and defines its micro environment. Then it proceeds smoothly to identify the target group, which is first described from a historical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HORÁČKOVÁ, Petra. \textit{Identifikace cílové skupiny a návrh komunikace společnosti Národní Pokladnice}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/dr17zt/.
Jak správně citovat práci
Horáčková, Petra. Identifikace cílové skupiny a návrh komunikace společnosti Národní Pokladnice. Zlín, 2020. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Přímý marketing v teorii i praxi
Jozef Német -
Přímý marketing jako komunikační technika v kazašském podniku
Nikita Bubnov -
Identifikace cílové skupiny a návrh komunikace společnosti Národní Pokladnice
Petra Horáčková -
Orchestration tool for the modular computing subsystem of the ANALYZA platform
Richard Kyčerka -
Plán na podporu oživení Evropy - Recovery plan. Analyza evopských předpisů a jejich dopad do národního práva
Ivo Šťastný -
Fundamentální analyza akcie Exxon Mobil Corporation
Anastasiia Mamleeva -
Analyza vybranych rizik pro mestskou cast Prahy 4
Kamila Drapalova -
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková