Marketing Through Storytelling in the Fashion Industry: Creating a Story Around a Brand – Arina Zhukova
Arina Zhukova
Bakalářská práce
Marketing Through Storytelling in the Fashion Industry: Creating a Story Around a Brand
Marketing Through Storytelling in the Fashion Industry: Creating a Story Around a Brand
Anotace:
In today’s fashion world, where competition for consumer attention is at an all-time high, the importance of storytelling as a marketing tool is becoming more and more evident. My project aims to explore how creating an engaging and emotionally rich story can not only attract customers, but also strengthen a brand's position in the market. The emotional dialogue with the customer that occurs through …víceAbstract:
V dnešním světě módy, kde je konkurence v boji o pozornost zákazníků na nejvyšší úrovni, je význam vyprávění příběhů jako marketingového nástroje stále zřetelnější. Cílem mého projektu je prozkoumat, jak může vytvoření poutavého a emocionálně bohatého příběhu nejen přilákat zákazníky, ale také posílit pozici značky na trhu. Emocionální dialog se zákazníkem, ke kterému dochází prostřednictvím vyprávění …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2025
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2025
- Vedoucí: Polina Kirichuk
- Oponent: Angga Ariestya, MSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Creative Marketing and Communication (EN) / Creative Marketing and Communication (EN)
Práce na příbuzné téma
-
Shifts in Chinese Dining Consumption Habits after the COVID-19 Pandemic and Future Trends in the Catering Industry
Vendula Dingova -
The Latest Trends in the Global Luxury Fashion Market – The Case of Russia
Nikita Shuvatov -
Kapitalisticky realizmus, etická móda a slow fashion
Daša Turská -
Choosing offshore location in the fashion industry
Yelyzaveta Chernyayeva -
The Impact of CSR Practices on the Czech Buying Decision Process within the Luxury Fashion Industry
Kristýna Miturová -
The CSR in the fashion industry
Maria Menshchikova -
Udržitelné formy nákupního chování mladé populace se zaměřením na současné trendy v oblasti módy
Stela Bogáňová -
Spotřeba a udržitelnost v módním průmyslu: Rozdíl generací v nákupním chování etické módy
Martin Zacha
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses dralkl dralkl/2
10. 4. 2025




