Televizní sponzoring – Bc. Miroslava RABENSEIFNEROVÁ
Bc. Miroslava RABENSEIFNEROVÁ
Diplomová práce
Televizní sponzoring
Television sponsorship
Anotace:
Diplomová práce se zabývá televizním sponzoringem v České republice. Charakterizuje základními pojmy v oblasti prodeje formátů televizní reklamy se zaměřením na televizní sponzoring. Shrnuje podstatné informace k tématu získané z odborné literatury a ostatních informačních zdrojů. Jejím cílem je komplexní analýza televizního sponzoringu v rámci významnějších televizí vysílajících na našem území. Projektová …víceAbstract:
This thesis is dedicated to television sponsorship in Czech Republic. It defines basic terms in selling different formats of TV advertising, focusing mainly on TV sponsorship. It com-piles elemental information of this subject, which are gained from expert literature and other information channels. The goal of the thesis is a complex analysis of TV sponsorship among major television station broadcasting …víceKlíčová slova
marketingový mix marketingový komunikační mix masová komunikace masová média sponzoring podstata sponzoringu televizní reklama a její formy televizní sponzoring regulace a pravidla televizního sponzoringu možnosti televizního sponzorství prodej televizního sponzoringu kreativita sponzoringové kampaně
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 9. 2012
Zveřejnit od: 17. 9. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 10. 2012
- Vedoucí: PhDr. Zdeněk Křížek
Citační záznam
Jak správně citovat práci
RABENSEIFNEROVÁ, Miroslava. Televizní sponzoring. Zlín, 2012. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.9.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 17. 9. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Regulace a omezení vysokofrekvenčního obchodování
Klement Florian -
Právní úprava bankovního podnikání a pravidla jeho regulace v ČR
Michaela Emrová -
Pravidla bankovní regulace a trh státních obligací
Michal Lietava -
Kryptoměny: porovnání výkonu a faktory úspěchu Bitcoinu a Etherea
Marek Mach -
Regulace a dohled důchodových systémů
Michaela Tóthová -
Reklama v rozhlasovém a televizním vysílání a její vliv na spotřebitele
Veronika Mlčochová -
Reklama a její mimoprávní regulace a autoregulace
Dominik Klement -
Žáci a reklama: Nové reklamní techniky zaměřené na děti a dospívající
Lenka DRAŽILOVÁ