Regionální značky a jejich úloha na spotřebitelském trhu potravin – Jaroslav KUČERA
Jaroslav KUČERA
Bakalářská práce
Regionální značky a jejich úloha na spotřebitelském trhu potravin
Regional brands and their role in the consumer food market
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na úlohy regionálních značek na spotřebitelském trhu potravin. V teoretické části je popsán marketing, marketingový výzkum, značka, regionální značka a spotřební chování. Praktická část je zaměřena na průzkum formou dotazníkového šetření. Cílem bylo zjistit, jak běžní spotřebitelé reagují na regionální značení potravin.Abstract:
The bachelor work is focused on the tasks of regional brands in the food market. In the theoretical section describes marketing, marketing research, brand, regional brand and consumer behavior. The practical part is focused on a survey by questionnaire. The aim was to discover how ordinary consumers are responding to regional food labeling.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2012
Zveřejnit od: 13. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Ladislav Skořepa, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KUČERA, Jaroslav. \textit{Regionální značky a jejich úloha na spotřebitelském trhu potravin}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Zemědělská fakulta. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/dsbmhv/.
Jak správně citovat práci
KUČERA, Jaroslav. Regionální značky a jejich úloha na spotřebitelském trhu potravin. Č. Bud., 2012. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Zemědělská fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 13.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 13. 4. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Zemědělská fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Zemědělská fakultaBakalářský studijní program / obor:
Zemědělská specializace / Pozemkové úpravy a převody nemovitostí
Práce na příbuzné téma
-
Vytváření udržitelné hodnoty regionální značky
Lucie Vokáčová -
Vnímání regionální značky - Orlické hory
Andrea Henclová -
The Changing Face of Marketing: Moving from Marketing Management to Marketing Democracy
Anna Nuralova -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Marketing v neziskových organizacích - Marketing v AČR
Tibor Čatai -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků
Název
Vložil
Vloženo
Práva