Projekt zefektivnění mystery shoppingu pro bankovní sektor aplikovaný na firmu XYZ, a.s. – Gabriela Kostíková
Gabriela Kostíková
Diplomová práce
Projekt zefektivnění mystery shoppingu pro bankovní sektor aplikovaný na firmu XYZ, a.s.
Project of Streamlining of Mystery Shopping in the Banking Sector Applied on the Company XYZ, a.s.
Anotace:
Diplomová práce je zaměřená na zefektivnění metody mystery shopping pro oblast bankovnictví aplikovaného na firmu XYZ, a.s. Práce se skládá ze tří základních částí, teoretické, analytické a praktické. V první teoretické části práce jsou představeny nejdůležitější poznatky z oblasti marketingového výzkumu a samotného mystery shoppingu. Praktické využití získaných znalostí z první části je obsahem části …víceAbstract:
This thesis focuses on streamlining a mystery shopping method for banking as applied on XYZ, a.s. company. The study consists of three main parts ? theoretical, analytical and practical. In the theoretical part, the most significant findings on marketing research and mystery shopping are presented. The analytical part, in which the particular data for the project are specified ? an introduction of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2013
Zveřejnit od: 2. 5. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOSTÍKOVÁ, Gabriela. \textit{Projekt zefektivnění mystery shoppingu pro bankovní sektor aplikovaný na firmu XYZ, a.s.}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/dsyb42/.
Jak správně citovat práci
Kostíková, Gabriela. Projekt zefektivnění mystery shoppingu pro bankovní sektor aplikovaný na firmu XYZ, a.s.. Zlín, 2013. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 2. 5. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Mystery shopping ve službách
Lucyna Byrtusová -
Mystery shopping ve vybraných maloobchodních jednotkách
Kateřina Holubová -
Mystery shopping ve vybraných maloobchodních jednotkách
Nikola Holzeplová -
Mystery shopping - realizace konkrétního projektu
Tereza Woznicová -
Mystery shopping - realizace konkrétního projektu
Štěpánka Kašparová -
Marketingový výzkum kvality služeb vybrané společnosti pomocí metody Mystery Shopping
Lucie Tomášková -
Mystery shopping - výhody a nevýhody
Michal Šindelář