Vnímání a hodnocení obchodní značky vybrané společnosti z pohledu veřejnosti – Aneta Üvegešová
Aneta Üvegešová
Diplomová práce
Vnímání a hodnocení obchodní značky vybrané společnosti z pohledu veřejnosti
Perception and Evaluation of the Brand of the Selected Company from the Perspective of the Public
Anotace:
Tato práce se zabývá vnímáním a hodnocením obchodní značky vybrané společnosti z pohledu veřejnosti. Práce nejprve obsahuje rešerši odborné literatury z oblasti brandingu, hodnoty obchodní značky, vnímání a řízení obchodní značky. Dále je v práci představena vybraná společnost a uvedeny výsledky zrealizovaného dotazníkového šetření včetně statistického zpracování a vyhodnocení. Na základě těchto výsledků …víceAbstract:
This thesis deals with a perception and an evaluation of the brand of the selected company from the perspective of the public. At first, the thesis includes research of the literature in the field of branding, brand value, brand perception and brand management. Subsequently, the selected company is introduced and the results of the questionnaire survey, including statistical processing and evaluation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 11. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Pavla Jindrová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Üvegešová, Aneta. Vnímání a hodnocení obchodní značky vybrané společnosti z pohledu veřejnosti. Pardubice, 2022. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Budování obchodní značky. Porovnání teorie a praxe na příkladu budování značky Oskar.
Daniel Krejsa -
Projekt budování obchodní značky Zina
Martina Kostková -
Projekt budování obchodní značky Zina
Martina Kostková -
Projekt budování obchodní značky Podravka
Alena Ďurčanová -
Budování značky - marketingové a známkoprávní strategie při rozvoji silné značky
Tamara Saakova -
Budování silnějšího jména obchodní značky pro 7 Vitals Massage Studio v průběhu pandemie COVID-19.
Chien Huynh Minh -
Projekt budování obchodní značky Ovozela a její rozšiřování na trh
Blanka Martinů -
Sociologie značky - branding obchodní značky STR a její komunikační strategie
Ester Ledecká