Resocializace v podmínkách výchovného ústavu – Dušan HRADECKÝ
Dušan HRADECKÝ
Bakalářská práce
Resocializace v podmínkách výchovného ústavu
Resocialization in terms of educational institution
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je pokusit se zjistit jak klienti ? děti interpretují proces resocializace v podmínkách výchovného ústavu. Jedná se především o děti, které jsou rozdílné nejen příslušností k různým etnickým skupinám, ale i mentalitou, či odlišnými poruchami v učení a chování. Teoretická část obsahuje vysvětlení pojmu resocializace a její metody v rámci resocializačního procesu ve výchovném …víceAbstract:
The aim of this thesis is to try to find out how clients - children interpret the process reso-cia-tion in terms of educational institution. These are mainly children who are different not only belonging to a different ethnic groups, but also the mentality, or different problems in learning and behavior. The theoretical section explains the concept of rehabilitation and its methods in the rehabilitation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 8. 2013
Zveřejnit od: 22. 8. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HRADECKÝ, Dušan. Resocializace v podmínkách výchovného ústavu. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.8.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 22. 8. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Sebepojetí a self-stigma v kontextu specifických vývojových poruch učení v mladším školním věku
Jana Ondráčková -
Možnosti reedukace specifických poruch učení v dyslektických kroužcích základních škol v okresu Břeclav
Monika Válková -
Specifické poruchy učení v dospělosti
Petra Halová -
Dyskalkulie a jiné specifické poruchy učení v matematice
Lucie Plodíková -
Možnosti podpory čtenářských kompetencí v rodinném prostředí žáků se specifickými poruchami učení v mladším školním věku
Alena MACHOVÁ -
Pedagogické přístupy k žákům se specifickými poruchami učení v běžné základní škole a v alternativní škole
Kristína MAKARIUSOVÁ -
Prevence vzniku rizik specifických poruch učení v mateřské škole v Kameničkách
Kristýna Marková -
Edukace žáků v riziku problému/poruch chování a mentálním postižením v inkluzivním procesu v základní škole.
Irena Floriánová