Vzdělávání žáků se sluchovým postižením na SŠ – Ing. Eva Königová
Ing. Eva Königová
absolventská práce studenta CŽV
Vzdělávání žáků se sluchovým postižením na SŠ
Education of students with hearing impairment in secondary schools
Anotace:
Tato závěrečná práce se zaměřuje na problematiku vzdělávání žáků se sluchovým postižením a jejich znevýhodněním v systému českého školství. Uvádí možnosti inkluze a integrace těchto žáků, zabývá se tématem systému českého speciálního školství dnes a v historii a zmiňuje další možnosti vzdělávání sluchově postiže-ných. Teoretická část se pak zaměřuje na klasifikaci sluchových vad a poruch a na možnosti …víceAbstract:
This thesis focuses on the topic of education of pupils who have hearing impair-ment and their disadvantage in the Czech educational system. It presents the pos-sibilities of their inclusion and integration. It aldo deals with the topic of the Czech special educational system today and in history and other possibilities of educati-on for the hearing impaired pupils. The theoretical part focuses on …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 3. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 4. 2024
- Vedoucí: Mgr. Dita Janderková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KÖNIGOVÁ, Eva. \textit{Vzdělávání žáků se sluchovým postižením na SŠ}. Online. Závěrečná práce studenta celoživotního vzdělávání. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzdělávání. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/dtupbl/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzděláváníMendelova univerzita v Brně
Institut celoživotního vzděláváníceloživotní:
Studium pedagogiky
Práce na příbuzné téma
-
Pohled studentů vysokých škol na život sluchově znevýhodněného
Tereza Krejčová -
Reedukace sluchu u dětí se sluchovým postižením v předškolním období.
Eva VOŘÍŠKOVÁ -
Dobrovolnictví v rámci rané péče pro děti se sluchovým postižením
Alena MAJKUSOVÁ -
Adaptace osob na komunikační změny v důsledku primární progresivní afázie jako typu neurodegenerativní demence
Zuzana Vintrová -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Možnosti rozvoje komunikace u dětí s poruchami autistického spektra – alternativní a augmentativní komunikace
Michala Břusková -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova