Bc. Světlana Břízová

Diplomová práce

Využití dat z helpdeskového systému pro zvýšení kvality služeb poskytovaných zákazníkům

Improving the quality of the provided customer care services based on the data analysis of the current helpdesk system
Anotace:
Tato diplomová práce na téma "Využití dat z helpdeskového systému pro zvýšení kvality služeb poskytovaných zákazníkům" nejprve v teoretické části charakterizuje systémy pro řízení vztahů se zákazníky. V navazující kapitole jsou představeny vybrané helpdeskové nástroje a případová studie se zabývá hodnocením konkrétního instrumentu pomocí mapování procesů. Na závěr jsou navržena doporučení pro vybranou …více
Abstract:
This diploma thesis on the topic " Improving the quality of the provided customer care services based on the data analysis of the current helpdesk system" initially characterizes the systems for customer relationship management in the theoretical part. The following chapter presents selected helpdesk tools and the case study deals with the evaluation of a specific instrument using a process mapping …více
 

Klíčová slova

CRM HelpDesk požadavek proces systém
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 5. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Hana Kopáčková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Břízová, Světlana. Využití dat z helpdeskového systému pro zvýšení kvality služeb poskytovaných zákazníkům. Pardubice, 2020. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní

Univerzita Pardubice

Fakulta ekonomicko-správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku