Využití umělé inteligence v marketingové kampani firmy Golf Europe – Bohumil Sajner
Bohumil Sajner
Bakalářská práce
Využití umělé inteligence v marketingové kampani firmy Golf Europe
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá integrací umělé inteligence (AI) do marketingových strategií společnosti Golf Europe. Práce zkoumá, jak AI může zlepšit personalizaci, automatizaci a celkovou efektivitu marketingových aktivit. V teoretické části jsou představeny základní principy a aplikace AI v marketingu, včetně chatbotů, optimalizace obsahu a automatizace marketingových kampaní. Praktická část se …víceAbstract:
This bachelor thesis explores the integration of artificial intelligence (AI) into the marketing strategies of Golf Europe. The study examines how AI can enhance personalization, automation, and overall efficiency of marketing activities. The theoretical part presents the fundamental principles and applications of AI in marketing, including chatbots, content optimization, and campaign automation. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Archiv závěrečné práce je dostatečně naplněn.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SAJNER, Bohumil. \textit{Využití umělé inteligence v marketingové kampani firmy Golf Europe}. Online. Bakalářská práce. Praha: České vysoké učení technické v Praze, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/du067v/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie
Tomáš Janík -
Možnosti marketingové strategie společnosti Albert a její korelace se zákaznickými segmenty.
Jan Klamrt -
Návrh marketingové strategie vybraného podniku
Nikol Andeltová -
Marketingová strategie rodiné firmy Jandových
Martin Janda -
Návrh marketingové strategie vybrané organizace
Andrey Rybalka -
Marketingová strategie podniku
Shynggyz Bekkozhiyev -
Marketingová strategie společnosti CADservis, s. r. o.
Zuzana Kološová -
Význam marketingu pro realitní agentury - marketingová strategie společnosti KOVA Reality s.r.o.
Petr Janský