Komunikační strategie města Vizovice – Bc. Jiří Madzia, DiS.
Bc. Jiří Madzia, DiS.
Diplomová práce
Komunikační strategie města Vizovice
Communication Strategy of the City Vizovice
Anotace:
Diplomová práce Komunikační strategie města Vizovice si klade za cíl analyzovat a následně navrhnout opatření pro zdokonalení komunikačních procesů místní samosprávy. V teoretické části práce jsou základy marketingových komunikací aplikovány v rámci městského marketingu. Autor práce se zabývá značkou města, jeho strategií, identitou, image a možnostmi využití metod marketingových komunikací v marketingu …víceAbstract:
The thesis Communication strategy of Vizovice is an introduction to the communication of Vizovice. In the theoretical part are the basics of marketing communications applied in the context of town marketing. The author discusses about the brand town, its strategy, identity, image and usability of marketing communications in town marketing. The practical part analyzes the communication tools of Vizovice …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Madzia, Jiří. Komunikační strategie města Vizovice. Zlín, 2017. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Plán marketingové komunikace pro podnikatelské subjekty v oboru houslařství
Pavlína Šimková -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Návrh marketingové komunikace pro Středisko volného času Juventus
Lenka Kučerová -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
Aneta Černohorská -
Influencer jako progresivní prvek moderní marketingové komunikace
Sandra Ratajová -
Komparace marketingové komunikace vybraných lékáren
Petra Baronová -
Zkoumání marketingové komunikace firmy
Stanislav Chvapil