Jan Filko
Bakalářská práce
Uvedení firmy na mezinárodní trh
Introducing the company to the international market
Anotace:
Práce pojednává o problematice sestavení podnikatelského záměru a uvedení malého výrobního podniku na trh se zaměřením na trh mezinárodní v rámci EU. Příjemci práce shrnuje problematiku strategického rozhodování ohledně trhu, produktu, zákazníků, finanční rozvahu podniku, analýzu návratnosti podnikatelského záměru, obchodní a marketingové strategie, právních aspektů týkajících se činnosti podniku, …víceAbstract:
The thesis discusses the issues related to creating a business plan and launching a small manufacturing company with a focus on the international market within the EU. The intended audience of the thesis is provided with a summary of strategic decision-making problems concerning the market, product, customers, financial balance of the company, analysis of the return on investment of the business plan …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 7. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petr Zimčík, Ph.D.
- Oponent: Sylvia Plottová, Ph.D. MSc
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Rare Earth Element (REEs) in international trade
Heela Ghazanfar -
International Trade and Economic Development in Singapore
Saar Hay -
Effects of International Trade on Income and Consumption in Sub-Saharan Africa
Raymond Kofi Adjei -
Position of Kazakhstan in International Trade and Business
Yekaterina Batyrkhanova -
Zahraniční obchod Československa mezi dvěma světovými válkami
Lukáš Pernický -
Mezinárodní obchod v modelu ESVO v komparaci s EU
Kateřina Kučerová -
Vliv konfliktů na mezinárodní obchod ve státech Guinejského zálivu
Markéta Jelínková -
Ekonomická integrace v Evropě a její vliv na mezinárodní obchod
Ondřej Tománek