Využití sociálních sítí pro budování značky a zvýšení prodeje – Tomáš Müller
Tomáš Müller
Bakalářská práce
Využití sociálních sítí pro budování značky a zvýšení prodeje
Utilizing social media for brand building and sales increasment
Anotace:
Tato bakalářská pojednává o možnostech využití sociálních sítí pro budování značky a zvýšení prodeje. Hlavním pilířem je teoretická část, která pojednává o podstatných informacích týkajících se marketingu na sociálních sítích, jež byly čerpány z odborné literatury. Praktická a návrhová část využívá znalosti z teoretické části pro analýzy a sestavení marketingové strategie společnosti XY.Abstract:
This bachelor's thesis discusses the possibilities of using social media to build a brand and increase sales. The main pillar is the theoretical part, which discusses essential information about marketing on social networks, which was drawn from professional literature. The practical and design part uses the knowledge from the theoretical part to analyze and build the marketing strategy of the XY company …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. František Zjevík, MSc. DiS.
- Oponent: Adam Polášek, Ing.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Vliv sociálního prostředí na nákupní chování spotřebitele
Martin Diatilo -
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
Trupeshkumar kanubhai Patel -
Social Media Marketing
Nia Todua -
Study on the Role of Social Media Media in Brand Communication at Royad Global, Kakat Impex Pvt. Ltd
Sarath Thulaseedharan Mallika -
Social Media Marketing
Anemilia Sobalvarro -
Social Media Marketing
Truc Pham Thanh -
The impact of social media marketing on brand loyalty
Nirmmal Thekkummalayil Kunjumon -
Social Media Marketing
Md Zakaria Chowdhury Risart