Tomáš Müller

Bakalářská práce

Využití sociálních sítí pro budování značky a zvýšení prodeje

Utilizing social media for brand building and sales increasment
Anotace:
Tato bakalářská pojednává o možnostech využití sociálních sítí pro budování značky a zvýšení prodeje. Hlavním pilířem je teoretická část, která pojednává o podstatných informacích týkajících se marketingu na sociálních sítích, jež byly čerpány z odborné literatury. Praktická a návrhová část využívá znalosti z teoretické části pro analýzy a sestavení marketingové strategie společnosti XY.
Abstract:
This bachelor's thesis discusses the possibilities of using social media to build a brand and increase sales. The main pillar is the theoretical part, which discusses essential information about marketing on social networks, which was drawn from professional literature. The practical and design part uses the knowledge from the theoretical part to analyze and build the marketing strategy of the XY company …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. František Zjevík, MSc. DiS.
  • Oponent: Adam Polášek, Ing.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON

NEWTON University Group

Vysoká škola NEWTON

Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management