Josef Klenot
Bakalářská práce
Analýza marketingového mixu
Analysis of marketing mix
Anotace:
Bakalářská práce představuje společnost Under Armour jako jednu z rychle se vyvíjejících firem na trhu se sportovním oblečením. Hlavní cílem této práce je analyzovat marketingový mix společnosti a postavení značky na českém trhu. V teoretické rovině, kterou se práce dále zabývá, bude přiblížen marketingový mix a podrobně rozebrány jeho dílčí části. V praktické části je představena značka z globálního …víceAbstract:
Bachelor thesis presents Under Armour company as one of the rapidly developing companies in the market for sportswear. The main objective of this study is to analyse the company's marketing mix and brand position on the Czech market. This thesis also covers the theory of marketing and includes a description its constituent parts. In the practical part is described Under Armour brand from a global perspective …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 3. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jaromír Štůsek, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Jan Slanec -
Marketingový mix vo vybraných vinárstvach Malokarpatských vinohradov
Petra Klemová -
Bankový marketing, základné zásady, súvislosti, marketingový mix a postup vybranej komerčnej banky v SR
Boris Rezník -
Marketingový mix Still Create s.r.o.
Natália Šestáková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Darina Hojstričová
Název
Vložil
Vloženo
Práva