Bc. Lukáš SKŘIVAN

Diplomová práce

Marketingový plán vybrané organizace

Marketing plan of selected organization
Anotace:
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingového plánu vybrané organizace. Úvodní částí marketingové plánu bylo představení organizace. Dále byly analyzovány vnitřní a vnější faktory. Tyto faktory byly podrobeny SWOT analýze, která je podkladem pro zacílení služby na trh. Služba je detailně popsána v marketingovém mixu. Na tomto základě jsou vytvořeny akční plány organizace. Závěrečnou částí práce …více
Abstract:
The diploma thesis is focused on proposal of marketing plan of selected organization. The introductory part of thesis was about presentation of chosen organization. Afterward internal and external factors were analysed. These factors have been subjected to a SWOT analysis that is the basis for targeting the service to the market. The service is described in detail in the marketing mix. On this basis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2018
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Petra Taušl Procházková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

SKŘIVAN, Lukáš. Marketingový plán vybrané organizace. Plzeň, 2018. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

Fakulta ekonomická

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management