Simona TRAPPOVÁ

Bakalářská práce

Tvorba balíčků ve vybraném subjektu cestovního ruchu

Developing of packages in a selected tourism subject
Anotace:
Tato práce je zaměřena na tvorbu balíčků pro Bristol Group. V teoretické části je čtenář seznámen s firmou Bristol Group, s hotely a historií, dále s rozšířeným marketingovým mixem a SWOT analýzou. Praktická část se zpočátku orientuje na SWOT analýzu a rozšířený marketingový mix přímo pro Bristol Group. Dále je zaměřena na balíčky jako na produkt, na jejich návrh, tvorbu, kalkulaci a distribuci, samozřejmě …více
Abstract:
This thesis is focused on a developing of packages for Bristol Group. In the theoretical part, the reader is introduced with Bristol Group, hotels and history, extended marketing mix and SWOT analysis. The practical part is focused at first on the SWOT analysis and extended marketing mix for Bristol Group. And then I deal with the proposal, creation, calculation and distribution of packages of services …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2013
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Jan Tlučhoř, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

TRAPPOVÁ, Simona. Tvorba balíčků ve vybraném subjektu cestovního ruchu. Cheb, 2013. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická

ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

Fakulta ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností