Resilience u učitelů 2. stupně základní školy – Bc. Michaela RUDOLFOVÁ
Bc. Michaela RUDOLFOVÁ
Diplomová práce
Resilience u učitelů 2. stupně základní školy
Resilience of teachers of the 2nd grade of elementary school
Anotace:
Diplomová práce je teoreticko-empirického charakteru. V teoretické části práce je uvedena charakteristika osobnosti a některé její teorie (humanistická, Rogersova, Cattellova). Následně je specifikována osobnost učitele. Práce obsahuje definici pojmu resilience, protektivních faktorů a rizikových faktorů. Teoretická část také pojednává o učitelském povolání jako o zdroji zátěže. Praktická část práce …víceAbstract:
The diploma thesis is of a theoretical-empirical nature. The theoretical part of the thesis presents the characteristics of the personality and some of its theories (humanistic, Rogers', Cattel's). Subsequently, the teacher's personality is specified. The thesis contains a definition of the concept of resilience, protective factors and risk factors. The theoretical part also deals with the teaching …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 12. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Lucia Lacková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
RUDOLFOVÁ, Michaela. Resilience u učitelů 2. stupně základní školy. Ostrava, 2022. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro 2. stupeň základních škol / Občanská výchova - Český jazyk
Práce na příbuzné téma
-
Pojetí kázně na 2. stupni základní školy ve srovnání začínajícího a zkušeného učitele
Lenka Zpěváková -
Osobnost třídního učitele v teorii a v praxi: třídní učitel očima žáků na 2. stupni základní školy
Tomáš Stuchlik -
Rozdílné nároky žáků 1. a 2. stupně ZŠ na osobnost učitele
Petra Matějková -
Úniková, šifrovací hra ve vyučování – vytvoření, aplikace a kvalitativní výzkum
Kateřina Semerádová -
Výzkum dětského pojetí vlastního já u žáků 1. stupně základní školy
Veronika VESELÁ -
Přechod žáka s SPU z 1. stupně ZŠ na 2. stupeň
Jana Straková -
Strategie vzdělávání a její působení na učitele druhého stupně vybraných základních škol
Tereza Přibylová -
Široké pojetí krásy jako protektivní faktor ve vztahu mezi rizikovými faktory a nespokojeností s tělem
Marie Bellofattová