Spotřební chování na trhu s nealkoholickými nápoji v České republice – Bc. Roman Pražský
Bc. Roman Pražský
Diplomová práce
Spotřební chování na trhu s nealkoholickými nápoji v České republice
Consumer behaviour on the non-alcoholic beverages market in the Czech Republic
Anotace:
Pražský, R. Spotřební chování na trhu s nealkoholickými nápoji v České republice. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2019.Práce se zabývá identifikací faktorů ovlivňující spotřebitele na trhu s nealkoholickými nápoji v České republice a cenovou dostupností těchto nápojů v porovnání s nápoji alkoholickými. Na základě výsledků navrhuje vhodná doporučení pro státní instituce a subjekty …víceAbstract:
Pražský, R. Consumer behaviour on the non-alcoholic beverages market in the Czech Republic. Diploma thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2019.The thesis deals with the identification of factors affecting consumers on the non-alcoholic beverages market in the Czech Republic and the affordability of these beverages compared to alcoholic beverages. Based on the results, thesis suggests appropriate …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. Ing. Jana Stávková, CSc.
- Oponent: Naďa Hazuchová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
Jazykové a nejazykové prostředky v reklamách na nealkoholické nápoje
Denisa BABULIAKOVÁ -
Hodnocení výkonnosti podniků vyrábějících nealkoholické nápoje v České republice
Kristýna Poulíková -
Výzkum spotřebitelských preferencí na trhu energetických nápojů se sníženým obsahem cukru v ČR
Alexandra Bakuncová -
Marketingový plán pro zvýšení konkurenceschopnosti vybrané firmy
Jan Záruba -
Marketingový mix vybraných produktů pivovaru Staropramen
Eliška Vrbická -
Marketing cereálního nápoje Caro
Anna Pokorná -
Impact of green marketing on consumer behaviour
Alvin George Kumbalandhanam -
The Impact of Sensory Marketing on Consumer Behaviour
Annaliya Peter