K sociálně psychologickým činitelům kupního chování zákazníků v maloobchodním prodeji – Silvie BLAHOVÁ
Silvie BLAHOVÁ
Diplomová práce
K sociálně psychologickým činitelům kupního chování zákazníků v maloobchodním prodeji
The social and psychological factors of the purchasing behavior of customers in retail
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou psychologie prodeje, konkrétně jednotlivými činiteli ovlivňujícími nákupní chování spotřebitelů. Empirickému zkoumání předcházel teoretický úvod do problematiky, který se věnoval teoriím uspokojování potřeb, nákupnímu prostředí, technikám pro cílené ovlivňování chování nakupujících, vlivu zaměstnancům na nákupní chování spotřebitelů, psychologickým faktorům …víceAbstract:
This thesis deals with the psychology of sales, namely various factors influencing consumer behavior. Empirical investigation was preceded by a theoretical introduction, which was devoted to theories of needs, shopping environment, techniques for targeted influencing consumer behavior, the impact of employees on consumer behavior, psychological factors influencing purchasing behavior, and the last …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2016
Zveřejnit od: 15. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Zdeněk Vtípil, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BLAHOVÁ, Silvie. \textit{K sociálně psychologickým činitelům kupního chování zákazníků v maloobchodním prodeji}. Online. Diplomová práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Filozofická fakulta. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/dw4q3i/.
Jak správně citovat práci
BLAHOVÁ, Silvie. K sociálně psychologickým činitelům kupního chování zákazníků v maloobchodním prodeji. Olomouc, 2016. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 15. 4. 2016 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Psychologie prodeje v oblasti bankovnictví
Marina Krátká -
Specifika prodeje finančních produktů spořících na důchod v České spořitelně, a.s.
Monika Trsková -
Psychologie chování spotřebitelů při výběru oděvu pro snowboarding
Yunus Tagarov -
Psychologické aspekty prodeje kosmetiky
Renata Jedličková -
Psychologie reklamy a její využití pro image organizace
Jan Bažant -
Sociálně psychologické aspekty prodeje limitované edice výrobků
Tereza Veldová -
Efektivní využití nástrojů podpory prodeje
Lukáš Ryška -
Vliv nákupního prostředí v maloobchodě na nákupní rozhodování segmentu matky
Adéla Hýsková
Název
Vložil
Vloženo
Práva