Tereza Bártová

Bakalářská práce

Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků Hotelu Safari a Safari Kemp

Marketing Research of Customer Satisfaction in Hotel Safari and Safari Camp
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analyzovat spokojenost zákazníků Hotelu Safari a Safari Kempu ve Dvoře Králové. Kvantitativní výzkum mezi klienty hotelu, provedený formou písemného dotazování, má stanovit míru spokojenosti zákazníků s úrovní poskytovaných služeb a zároveň hledat podněty a konkrétní marketingová doporučení pro budoucí rozvoj hotelu.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2012

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Cestovní ruch

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.