Anirudh Nemmeli Srinivasan

Diplomová práce

Analysis of Consumer Attitudes to Social Media on Indian Market

Analysis of Consumer Attitudes to Social Media on Indian Market
Anotace:
Evoluce vztahu indického trhu se sociálními médii je svědectvím o rychlé digitální transformaci, která formuje postoje a chování spotřebitelů. Tato diplomová práce s názvem "Analýza postojů spotřebitelů k sociálním médiím na indickém trhu" zkoumá mnohostranný dopad sociálních médií na indické spotřebitele, zabývající se klíčovými oblastmi, jako jsou nákupní rozhodnutí, dynamika trhu a ochrana údajů …více
Abstract:
The Indian market's evolving relationship with social media is a testament to the rapid digital transformation shaping consumer attitudes and behaviours. This thesis, titled "Analysis of Consumer Attitudes to Social Media in Indian Market," investigates the multifaceted impact of social media on Indian consumers, delving into key areas such as purchasing decisions, market dynamics, and data privacy …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Petra Klapilová Krbová
  • Oponent: Petr Prešnajder

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita Ostrava