Návrh marketingové komunikace festivalu Potterfest – Bc. Tomáš Vondráček, DiS.
Bc. Tomáš Vondráček, DiS.
Diplomová práce
Návrh marketingové komunikace festivalu Potterfest
Design of Marketing Communications of the Potterfest
Anotace:
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingových komunikaci festivalu Potterfest, který je zaměřen na fanoušky kouzelnického světa J. K. Rowlingové. Teoretická část ve svém úvodu přibližuje základní terminologii marketingu a komunikace, dále se hlouběji zaměřuje na event marketing a použití marketingových komunikací v tomto odvětví. V závěru se pak zabývá metodikou této práce. Praktická část v úvodu …víceAbstract:
The diploma thesis is concerned with the design of marketing communications of the Potterfest festival, which is focused on fans of the wizarding world of J. K. Rowling. The theoretical part introduces the basic terminology of marketing and communication, then focuses predominantly on event marketing and the use of marketing communications in this industry. In conclusion, it evaluates the methodology …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Vondráček, Tomáš. Návrh marketingové komunikace festivalu Potterfest. Zlín, 2020. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Event jako nástroj integrované marketingové komunikace
Ekaterina Ovchenkova -
Event jako nástroj integrované marketingové komunikace
Veronika Kadeřábková -
Event jako nástroj integrované marketingové komunikace
Anzhelika Panaeva -
Event marketing a jeho místo v rámci marketingové komunikace
Indira Dairova -
Event jako nástroj integrované marketingové komunikace
Alexandra Hainová -
Netradiční event jako nástroj marketingové komunikace
Martina Kročilová -
Event marketingová komunikace v globální společnosti z pohledu lokálního trhu
Kateřina Hauptová -
Plánování a tvorba event marketingové strategie
Filip Kubíček