Komunikace cenových změn produktů firmy Přírodní pečivo Staňka Elšíková, s. r. o – Lucie PEKAŘOVÁ
Lucie PEKAŘOVÁ
Bakalářská práce
Komunikace cenových změn produktů firmy Přírodní pečivo Staňka Elšíková, s. r. o
Communication of Price Changes for Products of Company Přírodní Pečivo Staňka Elšíková, s. r. o.
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat současnou marketingovou situaci ve firmě Přírodní pečivo Staňka Elšíková, s. r. o. ve Vizovicích s ohledem na vzrůstající cenovou hladinu. Úkolem práce je také vyhodnotit zjištěné informace tak, aby posloužily pro rozvoj a růst firmy. Hlavní dělení práce lze shrnout na teoretickou část a praktickou část. V teoretické části nalezneme výklad odborných pojmů. …víceAbstract:
The main aim of this bachelor?s thesis is to analyse the current marketing situation in the company Přírodní pečivo Staňka Elšíková, s. r. o. in Vizovice town with regard to increasing prices. The major task of this report is also to evaluate researched data in order to provide a source for company?s further development and growth. This thesis can be divided into two parts, theoretical and practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2013
Zveřejnit od: 26. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PEKAŘOVÁ, Lucie. \textit{Komunikace cenových změn produktů firmy Přírodní pečivo Staňka Elšíková, s. r. o}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/e06dmf/.
Jak správně citovat práci
PEKAŘOVÁ, Lucie. Komunikace cenových změn produktů firmy Přírodní pečivo Staňka Elšíková, s. r. o. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 26. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Analýza konkurence prostřednictvím finanční analýzy
Radim Janský -
Knižní trh ve Žďáře nad Sázavou: analýza konkurence malých a řetězových knihkupců
Markéta Klabíková -
Analýza konkurence společnosti Rohlík.cz na českém trhu
Fábius Dobrovodský -
Analýza konkurence na trhu telekomunikací v České republice
Andrea Žižková -
Analýza konkurence současných nahrávacích společností
Adam Guttenberg -
Analýza konkurence na vybraném B2B trhu
Ondřej Kantner -
Analýza konkurence
Gabriela Žeravová -
Interní analýza a analýza konkurence e-shopu s kávou
Karolína Špačková