Analýza profilu návštěvníka města Litoměřice – Markéta BLÁHOVÁ
Markéta BLÁHOVÁ
Bakalářská práce
Analýza profilu návštěvníka města Litoměřice
Analysis of the visitor´s profile in Litoměřice
Anotace:
Bakalářská práce analyzuje profil návštěvníka města Litoměřice. Teoretické podklady se zabývají vymezením základních pojmů v cestovním ruchu, vztahujících se k problematice práce, a marketingovým výzkumem. Praktická část popisuje město Litoměřice z pohledu předpokladů k cestovnímu ruchu. Následuje vlastní průzkum návštěvníků, formou dotazníkového šetření, a závěrečné vyhodnocení získaných údajů. Na …víceAbstract:
The bachelor thesis analyzes the visitor´s profile in the town of Litomerice. The theoretical part deals with the definition of the basic concepts in tourism, relating to the issue of the work and marketing research. The practical part describes the town of Litomerice in terms of prerequisities to tourism. Next is a survey of visitors, in the form of a questionnaire survey and the final evaluation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2013
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jan Tlučhoř, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BLÁHOVÁ, Markéta. Analýza profilu návštěvníka města Litoměřice. Cheb, 2013. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Profil návštěvníka zámku Světlá nad Sázavou
Eliška Suchomelová -
Profil návštěvníka Domažlicka
Denisa Vaňková -
Profil návštěvníka zámku Orlík
Monika Čunátová -
Profil statutárního města Zlína se zaměřením na demografii a zaměstnanost
Lenka MAŇÁSKOVÁ -
Profil návštěvníka destinace - výchozí krok pro doporučení inovací marketingového mixu
Veronika Magon -
Bezpečnost návštěvníků destinace jako nástroj marketingové komunikace
Kristýna Šteflová -
Hodnocení kvality vybrané destinace CR
Eliška Bláhová -
Hodnocení kvality vybrané destinace cestovního ruchu
Ivo Ježík