Výzkum měření a hodnocení výkonnosti oboru podnikání – Bc. Veronika Říhová
Bc. Veronika Říhová
Diplomová práce
Výzkum měření a hodnocení výkonnosti oboru podnikání
Research of SBU performance measurement and evaluation
Anotace:
Tato diplomová práce se věnuje vymezení a možnostem sledování, hodnocení a využití výkonnosti podniku na úrovni oboru podnikání. V teoretické části je vymezen pojem výkonnost podniku, dále jsou stručně popsány finanční přístupy k měření výkonnosti a vícedimenzionální přístup k měření výkonnosti na bázi Balanced Scorecard. Posléze je popsána modifikace této metody při uplatnění strategie CRM. Praktická …víceAbstract:
This diploma thesis deals with defining, monitoring possibilities, evaluation and usage of company efficiency at the level of business doing. In the theoretical part the term ?company efficiency? is defined. Next, financial approaches to measuring of company efficiency are described briefly. Multidimensional approach to company efficiency measuring based on Balanced Scorecard is also described. Finally …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2009
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2009
- Vedoucí: prof. Ing. Hana Lošťáková, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Říhová, Veronika. Výzkum měření a hodnocení výkonnosti oboru podnikání. Pardubice, 2009. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologickáUniverzita Pardubice
Fakulta chemicko-technologickáMagisterský studijní program / obor:
Chemické a procesní inženýrství / Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků
Práce na příbuzné téma
-
Řízení výkonnosti podniku s využitím metody Balanced Scorecard v konkrétním podniku
Martin Černoš -
Znalostní management a jeho uplatnění při řízení nástupnické strategie v rodinné firmě
Jan Hintnaus -
Identifikace rizik při uplatnění marketingové strategie a možnosti jejich řešení
Igor Novotný -
Testové strategie používané studenty v testech receptivních dovedností v angličtině
Eva Bumbálková -
Uplatnění segmentace trhu při formulování marketingové strategie
Jasmína Fojtíková -
Uplatnění segmentace trhu při formulování marketingové strategie
Elizaveta Filina -
Uplatnění segmentace trhu při formulování marketingové strategie
Calvin Ferreira -
Uplatnění segmentace trhu při formulování marketingové strategie
Tereza Švorcová