Využití prvků dramatizace a situačních metod v rámci primární prevence sociálně patologických jevů – Veronika ARNAUTOVSKÁ
Veronika ARNAUTOVSKÁ
Bakalářská práce
Využití prvků dramatizace a situačních metod v rámci primární prevence sociálně patologických jevů
Usage Elements Dramatization And Situation Methods In Terms Of Primary Prevention Socially - Pathological Phenomena
Anotace:
Bakalářská práce je členěna na dvě hlavní části. Část teoretickou a část praktickou. Teoretická část je za pomocí odborných informačních zdrojů zpracována problematika sociálně patologických jevům, jejím příčinám, vzniku a úloze školy při jejich prevenci. V praktické části byl výzkumný problém zaměřen na využití dramatizace a situačních metod jako prvku při primární prevenci v praxi na základních školách …víceAbstract:
Bachelor thesis is divided into two main parts. A theoretical andpractical part. The theoretical part is using expert sources of information processed by the issue of socio pathologicalphenomena, its causes, and the role of schools in theirprevention. In the practical part of the research problem focuses on the use ofdramatization and situational methods as a primary element inpreventing the practice …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 11. 2011
Zveřejnit od: 1. 1. 2099
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PaedDr. Michal Slavík, PhD.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ARNAUTOVSKÁ, Veronika. \textit{Využití prvků dramatizace a situačních metod v rámci primární prevence sociálně patologických jevů}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/e1t70f/.
Jak správně citovat práci
ARNAUTOVSKÁ, Veronika. Využití prvků dramatizace a situačních metod v rámci primární prevence sociálně patologických jevů. Ústí nad Labem, 2011. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 10. 11. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Školní preventivní program a jeho úloha při socializaci žáků pocházejících ze sociálně znevýhodněného prostředí
Iva Gallová -
Minimální preventivní program vybraného sociálně patologického jevu u žáků s mentálním postižením a sociálním znevýhodněním
Jana Macáková -
Preventivní a reedukační program u dětí v dětském domově se školou
Simona Petrášková -
PEER program jako forma prevence vzniku sociálně patologických jevů na Gymnáziu a SOŠPg Čáslav
Roman Bechyně -
Minimální preventivní program
Milena Juříková -
Minimální preventivní program na základní škole a speciálních zařízeních
Marta Valentová -
Minimální preventivní program pro základní školy
Kateřina Círová -
Sociálně patologické jevy na pracovišti s právním důsledky
Lukáš Horáček