Veronika ARNAUTOVSKÁ

Bakalářská práce

Využití prvků dramatizace a situačních metod v rámci primární prevence sociálně patologických jevů

Usage Elements Dramatization And Situation Methods In Terms Of Primary Prevention Socially - Pathological Phenomena
Anotace:
Bakalářská práce je členěna na dvě hlavní části. Část teoretickou a část praktickou. Teoretická část je za pomocí odborných informačních zdrojů zpracována problematika sociálně patologických jevům, jejím příčinám, vzniku a úloze školy při jejich prevenci. V praktické části byl výzkumný problém zaměřen na využití dramatizace a situačních metod jako prvku při primární prevenci v praxi na základních školách …více
Abstract:
Bachelor thesis is divided into two main parts. A theoretical andpractical part. The theoretical part is using expert sources of information processed by the issue of socio pathologicalphenomena, its causes, and the role of schools in theirprevention. In the practical part of the research problem focuses on the use ofdramatization and situational methods as a primary element inpreventing the practice …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 11. 2011
Zveřejnit od: 1. 1. 2099

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PaedDr. Michal Slavík, PhD.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ARNAUTOVSKÁ, Veronika. Využití prvků dramatizace a situačních metod v rámci primární prevence sociálně patologických jevů. Ústí nad Labem, 2011. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 10. 11. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta