Porovnání efektivnosti inzertních nástrojů v kontextu vybraného podniku – Petr Prýmek
Petr Prýmek
Bakalářská práce
Porovnání efektivnosti inzertních nástrojů v kontextu vybraného podniku
A Comparison of the Effectiveness of Advertising Tools in the Context of a Selected Company
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá porovnáním efektivnosti inzertních nástrojů v kontextu vybraného podniku. V první kapitole teoretické části autor práce pojednává o reklamě v internetovém prostředí a její definici. V druhé kapitole seznamuje čtenáře s konkrétními inzertními nástroji jako jsou Google Ads, Facebook ads a Sklik. Popisuje strukturu reklam a jejich hlavní účely. Třetí kapitola je věnována …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the comparison of the effectiveness of advertising tools in the context of a selected company. In the first chapter of the theoretical part, the author discusses advertising in the internet environment and its definition. The second chapter introduces readers to specific advertising tools such as Google Ads, Facebook ads and Sklik. Describes the structure of ads and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 6. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Tereza Semerádová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Prýmek, Petr. Porovnání efektivnosti inzertních nástrojů v kontextu vybraného podniku. Liberec, 2022. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Manažerská informatika
Práce na příbuzné téma
-
Využití Google Analytics pro marketing firmy
Iuliia Kuzmina -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Technológie internetového marketingu Google Analytics a SEO
Michal Aksamit -
Využití Google Analytics pro marketing firmy
Karolína Martínková -
Google Analytics a jeho role při zvyšování konkurenceschopnosti podniku
Andrea Procházková -
Internetový marketing ve webových porovnávačích
Petra Kropáčková -
Internet Marketing
Irina Islentieva -
Internetový marketing vybraného subjektu
Martin Zeman
Název
Vložil
Vloženo
Práva