Segmentace zákazníků pro nastavení diferencovaného přístupu k nim – Bc. Martina Doležalová
Bc. Martina Doležalová
Diplomová práce
Segmentace zákazníků pro nastavení diferencovaného přístupu k nim
Customer Segmentation for setting differentiated access
Anotace:
V této práci je realizována segmentace zákazníků na reálných datech poskytnutých jednou IT společností XY. Segmentace byla realizována data miningovými nástroji dle metodiky CRISP-DM v softwarovém prostředí SPSS Modeler. Segmentace zákazníků byla realizována dle hodnoty zákazníka pro danou společnost XY, k jejichž zjištění byla použita RFM analýza a ABC analýza. Na závěr jsou výsledné shluky zákazníků …víceAbstract:
In this work, customer segmentation is performed on real data provided by an XY company. Segmentation was implemented by data mining tools according to the methodology CRISP-DM in software environment SPSS Modeler. Customer segmentation was carried out based on the customer value for the XY company. The value was determined by RFM analysis and ABC analysis. The resulting clusters of customers are described …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2015
- Vedoucí: Ing. Hana Jonášová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Doležalová, Martina. Segmentace zákazníků pro nastavení diferencovaného přístupu k nim. Pardubice, 2015. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníMagisterský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Regionální a informační management
Práce na příbuzné téma
-
Loajalita a hodnota zákazníků v e-commerce prostředí
Daniel Kvíčala -
Hodnota vnímaná zákazníkem ve vybraném podniku
Jana Štindlová -
Hodnota vnímaná zákazníkem ve vybraném podniku
Dominika Loudová -
Hodnota spolupráce v dodavatelsko-odběratelském řetězci na B2B trhu
Ondřej Hon -
Hodnota pro zákazníka ve vybraném podniku
Lenka Drahotová -
Hodnota vnímaná zákazníkem
Hana Čubová -
Hodnota vnímaná zákazníkem a jeho postoj k vybranému produktu
Klára Šlingrová -
Zákazníky vnímaná hodnota značky Red Bull ve srovnání s vybranými značkami energetických nápojů
Jan Zbořil